poniedziałek, 8 maja 2023

Urodzinowa karteczka do koperty / Birthday card

 Witajcie 

Przedstawiam Wam dzisiaj inspirację na uniwersalną kartkę do koperty. Pasuje zarówno dla kobiety jak i mężczyzny, na wiele okazji nie tylko urodziny. Do jej wykonania wykorzystałam papiery i dodatki z kolekcji Archivalia od ScrapBoys. Dodatkowo użyłam elementy do wycinania z kolekcji House of Science. Wszystkie brzegi papierów na kartce postarzyłam, troszkę poszarpałam i mocno wytuszowałam tuszem distress w kolorze vintage photo . 

Hello

For today inspiration I prepared an universal card that can be mailed. Suitable for both women and men, for many occasions, not only birthdays. To make it, I used ScrapBoys papers from the Archivalia collection and few cutting elements from House of Science as well. All paper edges were aged, disstressed and inked .  







Użyłam / Used :





Pozdrawiam serdecznie / Best regards 


Dorota :) 







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz