środa, 10 maja 2023

Magiczne zwierciadło - wpis do art journala

Cześć,

Tu Asia Szczurowska - Łapkodzieło.

Polubiłam wpisy na papierze kraftowym. Farby akrylowe mają na nim niesamowicie podbity odcień. 


This is Asia Szczurowska - Łapkodzieło.

I like create art journal pages on craft paper. Acrylic paints have an amazing shade on it. 


Papier zabezpieczyłam przeźroczystym gesso.
Pobawiłam się kilkoma farbami akrylowymi, tym razem wybrałam farby impasto od Finnabair (w poprzednim prezentowanym tutaj wpisie używałam farb od Stamperii).

Farby nakładałam bezpośrednio pędzlem ale także przez maskę używając gąbeczki.

I covered paper with clear gesso.
I played with a few acrylic paints, this time I chose impasto paints from Finnabair (in the previous page presented here I used paints from Stamperia).

I applied paints directly with a brush but also through a stencil using a sponge.

Dla urozmaicenia użyłam także tuszu z Distress ink palette.

For variety, I also used ink from the Distress ink palette.
Następnie sięgnęłam po mój (ostatnio) ulubiony produkt - rub onsy. Użyłam tych od 49 and market.
Jak już byłam zadowolona z tła to wybrałam papierowe dodatki. Większość pochodzi z kolekcji Serenity od 49 and market, a kobieca postać jest wycięta z dodatków od Alchemy of Art.

Then I reached for my (recently) favorite product - rub ons. I used the ones from 49 and market.
Once I was satisfied with the background, I chose paper elements. Most come from the Serenity collection from 49 and market, and the female figure is cut from add-ons from Alchemy of Art.






Wg mnie tło jest niesamowite, a Wy co o nim myślicie? 

I think the background is amazing, what do you think about it?

Użyłam:
I used:






Kreatywnego dnia,






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz