poniedziałek, 15 maja 2023

ArtJournal -gimnastyka :)




Witajcie :)
Przychodzę do Was z wpisem do mojego ArtJournala.
W tle wykorzystałam cztery kolory farb akrylowych od Finnabair- dały cudowne połączenie kolorystyczne. Wspaniale sprawdziły się stemple Stamperii - szczególnie skradł mi serce motyw kliszy. Wpis, oprócz naklejek od ScrapLove, wzbogaciłam rub-onsami om 49andMarket

Hello :)
I come to you with an entry for my ArtJournal.
For the background I used four colors of acrylic paints from Finnabair- they gave a wonderful color combination. Stampers from Stamperia worked wonderfully - especially the film motif stole my heart. The entry, in addition to stickers from ScrapLove, I enriched with rub-ons from 49andMarket






Wykorzystałam / I used







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz