środa, 28 grudnia 2022

Obrączki na serwetki

 Cześć,

Tu Asia Szczurowska Łapkodzieło.

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam małe, drewniane, niepozorne obrączki na serwetki. Postanowiłam im nadać niepowtarzalny charakter. Wzięłam trzy obrączki i dwa słoiczki gessa - jedną pomalowałam na białą, drugą na czarno a trzecią na biało i czarno. 

Następnie przykleiłam na gel medium koronkę, oraz dodałam trochę tekstury przy pomocy pasty piaskowej. Po wyschnięciu pokryłam odpowiednimi kolorami gesso. 

W kolejnym kroku przykleiłam odlewy, kuleczki 3D oraz elementy metalowe. Je także pokryłam gesso.

Teraz przyszła kolej na farby i woski. Na koniec dodałam pastę z brokatem.


Hi,

Asia Szczurowska is here.

 I have prepared small, wooden napkin rings. I decided to give them a unique character. I took three napkin rings - I painted one using white gesso, the second using black gesso and the third using both colors.

Then I glued the lace with a gel medium, and added some texture using sand paste. When glue dried I colored everything with the right gesso.

In the next step, I glued castings, 3D balls and metal elements. I covered them with gesso.

Than I used paints and waxes. At the end, I used glitter paste.





Kreatywnego dnia
Have a creative day


Użyłam:
I used:

 

 

   

 

  

 

 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz