piątek, 16 grudnia 2022

Yule Tide

Witajcie 

Dziś zapraszam Was na kolejny świąteczny dekor, o który powiększy się moja ścienna kolekcja. 
Do wykonania mojego niedużego blejtramu (18x24 cm) wybrałam świąteczny papier bibułkowy  od Tima Holtza. Wykorzystałam ten fragment papieru z napisem i sosnową gałązką. Tło wzbogaciłam dodając trochę pasty pękającej i modelującej. Wyciski z masy pokolorowałam fluidami akrylowymi. 
Kompozycję uzupełniają kuleczki głogu na druciku i wstążeczki od Old Fashion Ribbons. 

Hello 

Today I would like to present you another Christmas decor, which will be added to my wall collection.
For my small canvas (18x24 cm) I chose Tim Holtz's Christmas collage paper. I used this piece of paper with the inscription and a pine branch. To the background I added some crackling and modelling pastes. Clay castings I coloured with Finnabair fluid acrylics. The composition is complemented by hawthorn balls on a wire and ribbons from Old Fashion Ribbons.








 Użyłam / Used: 

















1 komentarz :