poniedziałek, 2 stycznia 2023

Kosmiczny album / Cosmic album - tutorial

 Witajcie

Moja dzisiejsza inspiracja to album harmonijka od Eco Scrapbooking ozdobiony z wykorzystaniem mediów oraz elementów z kosmicznej kolekcji papierów Stamperii.

Hello

My today's inspiration is an accordion album from Eco Scrapbooking decorated using media and elements from Stamperia's cosmic paper collection.










Poniżej krótki tutorial krok po kroku.

The short step-by-step tutorial is below.

1. Wycinam elementy z kolekcji papierów Stamperii "Cosmos Infinity".

I cut out elements from the "Cosmos Infinity" papers collection from Stamperia.


2. Zaznaczam miejsce na maty na zdjęcia.

I mark the place for photo mat.



3. Nakładam w kilku miejscach cienką warstwę białego gesso.

I apply a thin layer of white gesso in several places.



4. Dodaję wzór przez maskę (wykorzystuję ponownie białe gesso).

I add a pattern through the stencil (I use white gesso again).



5. Teraz kolej na kilka stempli.

Now it's time for a few stamps.



6. Układam wokół maty kompozycję z papierowych elementów i sklejam wszystko razem.

I arrange a composition of paper elements around the photo mat and glue everything together.



7. Kiedy wszystkie strony albumu są gotowe, mediuję okładkę i dodaję stemple.

When all the album pages are ready, I apply the media on the cover and add stamps.



8. Układam kompozycję z papierowych elementów i sklejam wszystko razem.

I arrange a composition of paper elements and glue everything together.



Wykorzystałam: / Used:

 

 
 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz