poniedziałek, 19 grudnia 2022

Mroźne zawieszki/ Frosty ornaments

 Witajcie

Moja dzisiejsza inspiracja to mroźne zawieszki, skrzące się od brokatu.

Bazy w kształcie bombki i ozdobne tekturki od Fabryki Weny pomalowałam ulubionym odcieniem farby Cadence - Zieleń Nilowa, pobieliłam i obsypałam brokatem. Skleiłam wszystko razem, dodając na wierzch śnieżynkę i  błyszczący kryształek na środek. Proste, ale ładne.

Hello

Today I would like to present frosty ornaments, sparkling with glitter. 

I painted the bauble-shaped bases and decorative chipboards from Fabryka Weny with my favorite shade of Cadence paint - Nile green, I whitened them and sprinkled them with glitter. I glued everything together and added the snowflake to the top and the sparkling crystal to the center. Simple but pretty.









Użyłam:/ Used:

 

 
 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz