wtorek, 18 sierpnia 2020

With brave wings she flies - art journal page

Cześć!

Dzisiaj kolejna strona z mojego Art Journal'a.

Do zrobienia tła użyłam pękającej pasty, pudru do embossingu Distress Embossing Glaze, folii do złoceń, stempli i tuszy alkoholowych.

Dołożyłam jeszcze papierową laleczkę od  Tim'a Holtz'a, tekturkę, trochę koronki i metalowe i papierowe dodatki.

Nie zapomniałam też o napisie. Odpowiedni znalazłam w zestawie "Small Talk" od Tim'a Holtz'a.

Jak podoba Wam się takie połączenie kolorów?

 

Hello!

Today another page from my Art Journal.

 I used cracking paste, Distress Embossing Glaze powder, gilding foil, stamps and alcohol inks to make the background.

I also added Tim Holtz's paper doll, chipboard, some lace, metal and paper additives.

I didn't forget about the inscription. I found the right one in Tim Holtz "Small Talk" set.

How do you like this color combination?






Użyłam: / I used:

Białe gesso - Renesans      Przezroczyste Gesso - Clear - Prima    Crackle Paste - DecoArt   Tusz alkoholowy Aura - Renesans   Blender Aura - Renesans   Klej do złoceń - Pentart Płatki folii do złoceń - Pentart   Stempel akrylowy - Secret Notes - Finnabair - Prima   Dot Grunge - stempel akrylowy Prima   Stempel akrylowy - Gothic Book - Finnabair - Prima  Narożnik metalowy - brąz 6      Dodatki Paper Dolls - Tim Holtz   Naklejki Small Talk - Tim Holtz   Craft O'Clock - Vintage Bisou - Arkusz dodatków do wycięcia  Pasta pozłotnicza - Renesans   Klej - Aleene's Always Ready Original Tacky Glue

Miłego dnia! / Have a nice day!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz