sobota, 29 sierpnia 2020

In the midnight- mixed media na desce

Cześć! 

Sprzątanie odlewów okazało się bardzo kratywne! Nie dość, że dzięki niemu zdobyłam deseczkę do alterowania to jeszcze znalazłam pojedyncze odlewy, które postanowiłam użyć w tworzeniu. I tak właśnie postała ta praca na desce. 

Hi!

The cleaning of castings it turned out to be very creative! I got a board to alter it and found single casts that I decided to use in creating. And this is what this board project was like. 


Odlewy to cudowny sposób na stworzenie bogatych i bardzo ciekawych projektów. 
Uwielbiam z nimi pracować i do ich zdobienia zawsze używam gessa.
Gesso zwiększa przyczepność farb do nich i pozwala mi na nałożenie koloru. 
Często w pracy z nimi używam fluidów, mgiełek czy wosków.
Tym razem użyłam mgiełki i wosku od Finnabair. 
Dodałam odrobine fluidu od DecoArt i efekt gotowy. 

Castings are a wonderful way to create rich and very interesting designs. I love working with them and always use gesso to decorate them. Gesso increases adhesion paints for them and allows me to apply color. I often use fluids, mists or waxes when working with them. This time, I used a mist and wax from Finnabair. I added a bit of fluid from DecoArt and the effect is ready.


W projekcie użyłam foremek od Primy i maski od Finnabair. 
Uwielbiam ten wzór!

In the project, I used Prima molds and a Finnabair mask.
I love this pattern!


Ściskam/ Hugs:


Użyłam/ I used:












Brak komentarzy :

Prześlij komentarz