czwartek, 6 sierpnia 2020

Do what you love - mixed media canvas

Hej, dzisiejszy projekt jest dla mnie wyjątkowy z dwóch względów. Po pierwsze, jestem z niego bardzo zadowolona i wyszedł tak jak chciałam. A po drugie... no właśnie, zabierając się za niego, miałam zupełnie inną wizję, którą kilka razy zmieniałam i w ostateczności wyszedł blejtram z innym zdjęciem niż początkowo wybrałam. A może tak musiało być, żebym była zadowolona z efektu? :)

Hi, today's project is special to me for two reasons. First of all, I am very happy with it and it turned out as I wanted. And secondly ... well, when I started working on this, I had a completely different vision, which I changed several times and finally I made the canvas with a different picture than I initially chose. Or maybe it had to be that way for me to be satisfied with the result? :)







pozdrawiam,


Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair
Dodaj podpis

           Żel 3d Heavy Body Gloss - Renesans Łby śrubek - Mini Hardware - Prima Mechanicals (Finnabair) Laurels - szablon Prima  Herbology -  Prima Re-Design Decor Mould Aviary -  Prima Re-Design Decor Mould Kompas_STE Texture Sand Paste - DecoArt  Wosk - Art Alchemy Antique Brilliance - Finnabair Wosk - Art Alchemy Metallique - FinnabairBiałe gesso - Renesans


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz