poniedziałek, 3 sierpnia 2020

Antoinette

Kim może być osoba na medalu? Na pewno jest świetna w zarządzaniu i potrafi sprytnie poruszać wszystkimi trybikami władzy.

Who could the person on the medal be? Surely she's great at managing and can cleverly animate all the cogs of power.


Użyłam bazy z Fabryki Weny. Motyw trybików powtórzyłam w formie odlewów z foremek Prima Marketing. Te piękne rośliny również pochodzą z foremek.

I used the base from the Fabryka Weny. I repeated the cog motifs in the form of casts from Prima Marketing moulds. These beautiful plants also come from the moulds.


Całą pracę pokryłam rdzawą pastą z DecoArt. Kiedy wyschła zaczęłam nakładać farby Impasto mieszając je ze sobą. Im dalej od kompozycji tym mniej kolorów farb używałam.

I covered all the work with rusty DecoArt paste. When it dried, I started to apply Impasto paints, mixing them together. The further away from the composition, the less paint color I used.


Kiedy moja praca wyschła zaczęło się najlepsze - przy pomocy metalicznych farb podkreśliłam wszystkie szczegóły. Nawet ziarnistość pasty wyszła z ukrycia gdy nałożyłam na nią odrobinę metalicznej farbki.

When my work dried up, the best began - with the help of metallic paints I highlighted all the details. Even the texture of the paste came out of hiding when I put a little metallic paint on it.


Na koniec w wybranych miejscach na bazie użyłam matowego wosku.

Finally, I used matt wax in some places on the base.



Miłego dnia! Have a nice day!


Użyłam: / I used:
Herbology -  Prima Re-Design Decor Mould Aviary -  Prima Re-Design Decor Mould Foremka Ancient Findings -  Prima Re-Design Decor Mould Farba Liquid Acrylic - Finnabair - Prima Farba akrylowa - Art Alchemy Metallique Wosk - Art Alchemy Matte Wax - Finnabair Farba Impasto - Finnabair Art Alchemy Łby_śrub_średnica 19-24mm_STE

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz