sobota, 6 kwietnia 2019

Urodzinowa Kartka w Męskim Stylu/Birthday Card in Musculine Style

Kartki to u mnie rzadkość, ale czasem zachodzi potrzeba by kartkę zrobić.
Kartka, którą dla was przygotowałam jest w typowo męskim stylu, w brązach i złocie, z elementami papierowymi i metalowymi. 
To idealna kartka dla prawdziwego faceta...lub twardej babki, która nie boi się niczego!
I rarely use cards, but sometimes there is a need to make one.
The card I have prepared for you is in a typically masculine style, in browns and gold, with paper and metal elements. This is the perfect card for a real man ... or a tough woman who is not afraid of anything!



Pracę zaczęłam od zagruntowania mojego papieru bazowego Gessem Clear od Finnabair, a następnie odbiłam stemple i użyłam białego pudru do embossingu.
I started my work by covering my base paper with Clear Gesso from Finnabair, and then I stamped the punches and used a white embossing powder.


Moja kompozycja to głownie postrzępione kawałki papierów, kilka metalowych elementów i odbitka stempla.
My composition is mainly frayed pieces of paper, a few metal elements and a stamp.


Całość została pochlapana białym tuszem, a złotych cieni dodał Wosk Vintage Gold.
The whole was splashed with white ink, and I added some golden shades with Wax Vintage Gold.


Kartka już czeka na właścicielkę, a ja zapraszam was do sklepu gdzie znajdziecie składniki do stworzenia takiej kartki:
Card is waiting for its owner, and I'd like to invite to the shop where you can find all ingredients to make such a card :











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz