poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Heart & soul

Długo myślałam, co zrobić z tymi największymi postaciami z zestawu Paper Dolls - Tim Holtz. Trzymając w ręku ramkę, wpadłam na pomysł, by je w tej ramce ustawić - jakby to było zdjęcie. Od myśli przeszłam do czynów i tak powstała moja praca.

I've been thinking for a long time about what to do with the biggest characters in the Paper Dolls set - Tim Holtz. Holding the frame in my hand, I came up with the idea of putting them in this frame - as if it was a photo. I went from thought to action and that's how my work was created.


Oczywiście nie mogło się obyć bez mediów. Królują głownie akrylowe fluidy z DecoArt i woski oraz farby Art Alchemy od Finnabair.

Of course, it could not do without the media. Mainly acrylic fluids from DecoArt and waxes and Art Alchemy paints from Finnabair are reigning.


Najpierw mieszałam kolory fluidów. Łączyłam ze sobą brązy i czerwienie. Na koniec dodałam nieco czerni. Kiedy wszystko już wyschło zabrałam się za dodanie pracy blasku. Tu wykorzystałam głownie woski z nowej edycji oraz farbkę Ginger Magic z serii Sparks. Cudownie rozświetliły moją pracę.

First I was mixing the colours of the fluids. I combined browns and reds. At the end I added some black. When everything dried up, I started to add shine. Here I used mainly waxes from the new edition and Ginger Magic paint from the Sparks series. Wonderfully enlightened my work.


Mało mi było laleczek w ramce to jeszcze pozwoliłam jednej zatańczyć na księżycu z foremki od Finnabair.

As if it were not enough dolls in the frame, I let one more to dance on the moon with a mold from Finnabair.




Miłego dnia! / Hava a nice day!


Użyłam: / I used:

Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair (nowa paleta) Dodatki Paper Dolls - Tim Holtz Foremka - Stars & Moons - Finnabair - Prima Foremka - Cogs & Wings - Finnabair - Prima Foremka - Mechanica - Finnabair - Prima Farba Akrylowa - Art Alchemy Sparks Proszek - Prima Artisan Powder - Parthenay Płaska metalowa korona - srebrna Płaski metalowy motyl - brąz Koła_zębate_30mm_STE Masa mikowa - Renesans

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz