wtorek, 23 kwietnia 2019

Rdzawa Skrzynka na Farby/Rusty Box for Paints

Od początku roku staram się ogarnąć chaos panujący w mojej pracowni
i przyznam, że nie idzie mi to zbyt dobrze.
Jednak małymi kroczkami organizuję sobie moją przestrzeń i dzisiaj przygotowałam skrzynkę na farby, oczywiście w turkusach i rdzy.
From the beginning of the year, I try to embrace the chaos prevailing in my studio
and I admit that I'm not going very well.
However, I organize my space with small steps and today I have prepared a box for paints, of course in turquoise and rust.






Sama skrzynka była dość niska, więc powiększyłam ją za pomocą owalnej tabliczki mdf i na niej tworzyłam kompozycję. Wykorzystałam sporo elemntów metalowych i tekturkowych, które pokryłam pastami do efektu rdzy i woskami.
The box itself was quite low, so I enlarged it using an oval mdf and created the composition on it. I used a lot of metal and chipboard elements that I covered with rust pastes and wax.






Cały proces powstawania tej pracy możecie zobaczyć na video tutorialu, który dla Was przygotowałam:
The entire process of creating this work can be seen on the video tutorial, which I prepared for you :


Mam nadzieję, że projekt się Wam podobał, bo takich skrzynek pewnie powstanie więcej :)
I hope you liked the project, because such boxes probably I will create more :)



Pozdrawiam serdecznie !
Best wishes!

W projekcie wykorzystałam:
I used in my project:












Brak komentarzy :

Prześlij komentarz