poniedziałek, 9 stycznia 2023

We are written in the stars - book box


Witajcie 
Dziś mam dla Was kolejną pracę z użyciem cudownej kolekcji Stamperii - 'Cosmos Infinity'.
Jest to pudełko - książka. Głównym motywem na okładce jest Pegaz w nietypowej ramce.
Wszystko z zewnątrz jest lśniące, iskrzące się oraz metaliczno-matowe.
Dla kontrastu, środek pudełka jest prosty i spokojny, wręcz ascetyczny. 


Hello 
Today I have another work for you using the wonderful Stamperia collection - 'Cosmos Infinity'.
It is a box - a book. The main motif on the cover is Pegasus in an unusual frame.
Everything on the outside is shiny, sparkling and metallic-matte.
In contrast, the inside of the box is simple and calm, even ascetic.










Wiecie, że o Pegazie ludowe legendy wspominają, że ujarzmienie skrzydlatego konia przynosi szczęście i pomyślność? A jeśli mu pomożemy w zamian otrzymamy magiczną złotą podkowę.
Współcześnie pegaz jest symbolem poetów, oraz nieustającym źródłem inspiracji dla artystów! 
Mam nadzieję że mój Pegaz przyniesie mi w tym roku obie tez rzeczy: szczęście i nieustającą wenę do tworzenia, czego i Wam życzę. 

You know that folk legends mention Pegasus that taming a winged horse brings a good fortune and prosperity? And if we help him, we'll get a magical golden horseshoe in return.
Today pegasus is a sybol of poets, and a constant source of inspiration for artists !
I hope my Pegasus will bring me both this year: happiness and constant inspiration to create, which I wish You too. 








P.S. 
Fani filmów S-F w układzie kompozycji może dostrzegą kształt słynnego robocika BB-8 😉
 
P.S. 

Fans of Sci-Fi movies, in the composition, may notice the shape of famous BB-8 robot 😉 

W pracy wykorzystałam / Used: 




Pozdrawiam serdecznie / Best regards 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz