środa, 14 września 2022

VINTAGE CARS

 


Hej, 
Dziś mam dla Was komplet 2 bliźniaczych kartek z przecudnymi retro autami. 
Nie mogłam się doczekać zabawy z tymi foremkami Stamperii bo jak widać, 
mają spory potencjał i są mega efektowne. Mam już kilka kolejnych pomysłów. 
Pod zdjęciami znajdziecie foto-kursik i dowiecie się jak doszło do wykonania tych kartek.

Hi,
Today I'm sharing with you a set of 2 twin cards with wonderful retro cars.
I couldn't wait to have some fun with these Stamperia molds because 
as you can see, they have a lot of potential and are very effective. 
I already have a few more ideas for them.
In the end of this post you will find a photo course and you will find out 
how these cards were made.








How it's made?


1. Gotowe odlewy z żywicy pomalowałam warstwą białego gesso nadając pędzlem delikatnie chropowatą strukturę. Karoserię pomalowałam na czerwono a koła na czarno.
 
I painted the resin casts with a layer of white gesso, giving it them a slightly 
rough structure with my brush. I painted the car body with red and the wheels with black.

2. Całość pokryłam moim ulubionym żelem do postarzania w kolorze Umbra a nadmiar starłam ręcznikiem papierowym. Dzięki temu kolor się pogłębił a żel wszedł w zakamarki.

I covered everything with my favorite Umbra Antiquing Gel and wiped off the excess with a paper towel. As a result, the color deepened and the gel entered the recesses. 

3. Dodałam jeszcze więcej głębi przy pomocy brązowego sprayu, który zaaplikowałam tylko w zagłębienia karoserii. Całość, poza szybami, pokryłam złotym woskiem. 

I added even more depth with a bronze spray, which I applied only to the cavities of the car body. I covered everything, except the windows, with golden wax.

4. Docięłam 2 warstwy papieru bazowego do rozmiaru DL.

I cut 2 layers of the base paper to the DL size.


1. Papier w rogach spryskałam mgiełkami Oxide w odcieniach zieleni i brązu, żeby dodać papierom interesujących detali. 

I sprayed the paper in the corners with Oxide mists in shades of green and brown 
to add some interesting details to the papers.

2. Brzegi obu papierów przyciemniłam brązowym tuszem oraz obszyłam 
prostym ściegiem maszynowym. 

The edges of both papers have been distressed with brown ink and sewn with a simple machine stitch.

3. Auto przykleiłam na żel medium, z papieru wycięłam wewnętrzny fragment obrotomierza, postarzyłam mu brzegi i podkleiłam na kawałku tektury pod samochód. 

I glued the car with a gel medium, cut out the inner part of the tachometer from the paper, aged its edges and glued it on a piece of cardboard under the car.

4. Na końcu dodałam kilka dodatkowych detali z foremek oraz dodałam wokół elementów cienie w kolorze brązu i czerni, żeby dodać projektowi głębi i przestrzeni. 

Finally, I added a few extra resin details and added brown and black shadows around the elements to add depth and dimension to the design.


Efekt końcowy / Final effect: 


Produkty ze sklepu:


 











1 komentarz :