czwartek, 3 września 2020

Tekturkowe odpady / Chipboards waste

Cześć.

Jako bazę dzisiejszej pracy dla Retro Kraft Shop, użyłam arkusza, który został mi po wyjęciu dużych tekturkowych trybów. 

By ją ozdobić użyłam tekturek, elementów z MDF, metalowych dodatków oraz kilku mechanicznych i elektrycznych śmieci.

Całość pokryłam pastą mikową, a następnie różnymi kolorami past do efektu rdzy.

To nadało pracy piękną teksturę. Po wyschnięciu dodałam kolory.

Użyłam farb i wosków od Finnabair. 

Piękny efekt patyny, na niektórych elementach, uzyskałam dzięki proszkowi Artisan Powder od Primy.

A Wy wyrzucacie pozostałości po tekturkach, czy jakoś je wykorzystujecie?


Hello.

As a base for today's project, I used the sheet that was left to me after taking out the large chipboard modes. 

To decorate it I used chipboards, MDF elements, metal additives and some mechanical and electrical trash.

I covered the whole with micaceous effect paste, and then with different colors of rust effect pastes.

This gave the project a beautiful texture. After drying I added colors.

I used paint and waxes from Finnabair.

I obtained a beautiful patina effect on some elements thanks to Artisan Powder from Prima.

And do you throw away chipboard remains, or do you use them somehow?










 
Użyłam: / I used:
Czarne gesso - Renesans   Białe gesso - Renesans   Masa mikowa - Renesans   Żel 3d Heavy Body Mat - Renesans   Kulki 3d - Małe - Pentart   Mikrokulki szklane D2 - 13arts   Mikrokulki szklane - 13arts   Farba Akrylowa - Art Alchemy Sparks (nowa paleta)   Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair (nowa paleta)   Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair   Wosk - Art Alchemy Antique Brilliance - Finnabair   Farba akrylowa - Art Alchemy Metallique   Proszek - Prima Artisan Powder - Trianon Patina   Proszek - Prima Artisan Powder - Vausseroux   Farba Rusty - Viva Decor   Pasta pozłotnicza - Renesans   Tusz Distress Mini - Vintage Photo   Foremka - Stars & Moons - Finnabair - Prima - PRZEDSPRZEDAŻ   Naklejki Small Talk - Tim Holtz   Duża serwetka metalowa okrągła - brąz   Dodatki Paper Dolls - Tim Holtz   Steampunkove Reniferove - Akcesoria - Fabryka Weny   Srubki I Nakretki - Fabryka Weny   Śruby i wkręty MDF - SnipArt   Rury i zawory MDF - SnipArt   Trybiki - tło - SnipArt   Zestaw żarówek - SnipArt   Trybiki i zębatki XXL - SnipArt   Trybiki i zębatki XL - SnipArt  
Miłego dnia / Have a nice day
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz