niedziela, 6 września 2020

ATC z Otchłani Oceanu/ATC from The Depths of The Ocean

 Hej!
Morskie stwory to mój ulubiony typ potworów.
Syreny, krakeny, zabójcze meduzy i groźne rybki to coś co uwielbiam.
Dzisiaj mam dla Was te ostatnie, czyli groźne (słodkie) rybki, które wielu przerażają, a dla mnie są absolutnie przepiękne!
Moje rybki są dość proste, kilka odlewów i metalowych elementów, a wisienką na torcie są pasty do efektu rdzy od Finnabair. Z kilku różnych setów wybrałam odcienie patyny od najjaśniejszego do najciemniejszego odcienia turkusu.
Który Wam najbardziej przypadł do gustu?

Hi!
Sea creatures are my favorite monster type.
Mermaids, krakens, deadly jellyfish and dangerous fish are something I love.
Today I have the last ones for you, that is dangerous (sweet) fish, which scare many, and for me they are absolutely beautiful!
My fish are quite simple, with a few casts and metal elements, and the icing on the cake are Finnabair rust pastes.
From several different sets, I chose patina shades from the lightest to the darkest shade of turquoise.
Which one do you like the most?












Brak komentarzy :

Prześlij komentarz