środa, 6 maja 2020

Steampunk'owa Anielica/Steampunk Angel

Witajcie!
W ramach relaksu postanowiłam stworzyć kolaż pełen zębatek.
W planie była rdza, jednak jakiś cichy głosik w głowie mówił: zaszalej!
Więc zaszalałam! 
W centrum mojej kompozycji zasiadła Anielica, jednak ciemne kolory do niej nie pasowały.
By dodać delikatności ciężkiemu projektowi, całość wybieliłam wieloma warstwami gessa.
Blasu dodały metaliczne farby i odrobina wosku.

Hello!
As a part of relaxation, I decided to create a collage full of gears.
There was rust in the plan, but a small voice in my head said: go crazy!
So I went crazy!
The Angel sat at the center of my composition, but the dark colors did not match her.
To add delicacy to a heavy project, I whitened the whole with many layers of gesso.
Metallic paint and a bit of wax added shine.






Wykorzystałam:
I used:



Ściskam!
Hugs!



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz