wtorek, 12 maja 2020

Find your spirit

Często zdarza mi się porzucać projekty. Czasami jest to blejtram z teksturą, innym razem cała kompozycja, której czegoś brakuje. Podobnie było i z tym projektem. Długo czekał na dokończenie. Zmieniałam go wiele razy. Musiałam jednak w końcu, pozwolić mu opuścić bezpieczny zakamarek szuflady.

I often abandon projects. Sometimes it is a canvas with texture, sometimes the whole composition that is missing something. The same was with this project. It waited a long time to be finished. I changed it many times. But finally, I had to let it leave the safe corner of the drawer.



Pastę, którą nałożyłam przez maskę (Tim Holtz) przygotowałam z farby Impasto od Finnabair oraz piasku z Pentart. Umieściłam ją też losowo na blejtrami dodając pracy dodatkowej tekstury.

The paste applied through the mask (Tim Holtz), was prepared from Impasto paint from Finnabair and sand from Pentart. I also put it randomly on canvas, adding extra texture to the project.


Ułożoną kompozycję barwiłam na różne sposoby. Tuszami alkoholowymi, metalicznymi farbkami, woskami.

I coloured the composition in several ways. With alcoholic inks, metallic paints, waxes.


Kompozycja od bardzo ciemnej przerodziła się w zwiewną i delikatną przy pomocy białego gesso i suchego pędzla.

The composition from very dark turned into airy and delicate thanks to white gesso and dry brush.



Użyłam:

Found Relative - Tim Holtz Idea-ology Proszek - Prima Artisan Powder - Trianon Patina Farba akrylowa - Art Alchemy Metallique Farba Akrylowa - Art Alchemy Sparks Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair (nowa paleta) Farba Impasto - Finnabair Art Alchemy Proszek 3d - Drobnoziarnisty - Pentart Proszek 3d - Gruboziarnisty - Pentart Tusz alkoholowy Adirondack Alcohol Ink - Terra Cotta Tusz alkoholowy Adirondack Alcohol Ink - Red Pepper Tusz alkoholowy Adirondack Alcohol Ink - Teakwood Tusz alkoholowy Adirondack Alcohol Ink - Bottle

Miłego dnia! / Have a nice day!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz