środa, 6 marca 2019

Spotkanie z Inspiracją

Witam was cieplutko ! 
Mam ogromną przyjemność inspirować was na blogu Retro Kraft Shop i mam nadzieję, że moje prace natchną was do stworzenia czegoś ciekawego. 
Na pierwszą inspiracje przygotowałam dla was małe cudo na bazie mdf. 
Postawiłam na moje ulubione kolory czyli odcienie zieleni i turkusu. 
Głównym elementem mojej kompozycji są fantastyczne odlewy od Finnabair, które pokryłam białym gesso a następnie spryskałam turkusową mgiełką oraz by wydobyć kontury przejechałam palcem czarnym gesso. 
Po ułożeniu kompozycji drutem owinęłam całą pracę i pochlapałam czarnym rozwodnionym gesso.

Hello! 
I have great pleasure to inspire you on the blog Retro Kraft Shop and I hope that my work will inspire you to create something interesting.
 For the first inspiration I prepared a small miracle for you based on mdf.
 I decided to use my favorite colors,which are shades of green and turquoise.
 The main element of my composition are fantastic casts from Finnabair, which I covered with white gesso and then sprayed with a turquoise mist and to extract the contours I used my finger to paint moulds with black gesso. After finishing the composition , I wrapped the whole work with a wire and splashed it with the black, diluted gesso.





Wykorzystałam :
I used:






To tyle ode mnie, pozdrawiam !
That's all from me, regards!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz