czwartek, 21 marca 2019

Patynowa Zębatka/ Patina Gear

Pogoda ostatnio nie rozpieszcza, jednak i takie dni mają swoje dobre strony, bo są idealne do tworzenia ! Ja w takie ponure dni uwielbiam zaszyć się w mojej pracowni i realizować projekty odłożone 'na kiedyś tam'. Postanowiłam ozdobić zębatkę, którą przekładałam z kąta w kąt. 
Zawsze uwielbiałam efekt patyny, jednak nigdy nie byłam zadowolona z efektu jaki mi wychodził. 
Tym razem zabrałam się za to z zupełnie innej strony, a efektem jestem zachwycona!
The weather does not spoil lately, however such days have their good sides because they are perfect to create! In such gloomy days, I love to hide in my studio and carry out projects put on 'for some other time'. I decided to decorate the gear, which I moved from a corner into a corner. I have always loved the effect of patina, but I have never been happy with the effect that came out. 
This time, I took a completely different angle and I'm delighted with the result!








Wykorzystałam :
I used:











To tyle ode mnie, pozdrawiam !
That's all from me, regards!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz