środa, 7 listopada 2018

Bo nowe trzeba wypróbwać / Because new ones have to be tried out

Jak te nowe produkty zachęcają do tworzenia. Nie mogłam się powstrzymać i w mojej kolejnej inspiracji musiały znaleźć się nowe pasy od Finnabair!

The new products inspire me to create. I couldn't stop and my next inspiration had to include new pastes from Finnabair!


Poza tym, że przyjemnie się je nakłada to po wyschnięciu wyglądają cudownie.

Apart from the fact that applying them is nice, they look wonderful after drying out.


Do koloru pasty dopasowałam farby. I tu również postawiłam na farby Finnabair. Metallique: Coral Reef i Red Wine oraz Sparks: Ginger Magic. Nakładałam je na pracę, a następnie pryskałam wodą. Dzięki temu uzyskałam efekt rozmycia.

I matched the paint to the colour of the paste. And here, too, I chose Finnabair paints. Metallique: Coral Reef, Red Wine and Sparks: Ginger Magic. I applied them to my work and then I sprayed them with water. This gave me a blurring effect.


Nie obyło się też bez wosków, które pięknie podkreśliły elementy kompozycji.

There were also waxes, which beautifully emphasized the elements of the composition.



Cały czas zachwycam się jak pięknie mieni się ta pasta. Już wiem co będzie zdobić większość moich kartek świątecznych ;) 

All the time I admire how beautifully this paste shines. I already know what will decorate most of my Christmas cards ;) 


Miłego dnia!
Have a nice day!


Użyłam: / I used:

Pasta - Finnabair Art Extravagance Icing Paste - Prima Farba Akrylowa - Art Alchemy Sparks Farba akrylowa - Art Alchemy Metallique Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair Photobooth Card Strips - Tim Holtz Idea-ology Metalowy trybik - 4 cm Kwiatek metalowy 15 – brąz Zestaw owalnych metalowych złotych ramek Mroźna ramka metalowa - biała Białe gesso - Renesans Mech curly moss 25g Kulki 3d - Małe - Pentart

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz