środa, 28 listopada 2018

Be Brave - vintage frame by Kasia

Hej!
To jest jedna z prac, które na początku miały wyglądać zupełnie inaczej. Na pewno to znacie. W tym wypadku przygotowałam sobie zwykłą, drewnianą ramkę, której wnętrze wykleiłam różnymi tekturkami. Następnie wszystko pomalowałam czarnym gesso i dodałam trochę farb akrylowych. Jednak na drugi dzień efekt nie był taki, jak sobie wymyśliłam ;) W ruch poszło więc białe gesso i stara książka. Tym razem podoba mi się o wiele bardziej.

Hi!
This is that kind of project,  that at first was supposed to look completely different. You know it for sure! I used a simple wooden frame and glued inside various chipboards. Then I painted it with a black gesso and added some acrylic paints. However, on the second day, the effect was not what I came up with ;) So I grab a white gesso and pages from an old book and try to make something new. This time I like it much more.



Pogięte kartki z książki stworzyły tutaj bardzo ciekawe tło, pełne zakamarków, które pięknie wyglądają podkreślone kontrastowym kolorem. Ja poprzyklejałam również w nich małe i duże kamyczki, a także dodałam trochę brokatu. Nie chciałam jednak, aby był to bardzo błyszczący efekt, więc po wyschnięciu pociągnęłam brokat odrobiną gesso. Ważne, aby nałożyć go naprawdę niewiele, za pomocą suchego pędzla. 

Bent pages from the old book have created here a very interesting background, full of recesses that look beautiful underlined with a contrasting color. I also added small and large art stones and glitter. I didn't want to have too shiny effect, so, after drying, I covered the glitter with a little bit of gesso. It is important to apply it very little with a dry brush.






Użyłam / I used:


3D Matte Gel - Finnabair - Prima Quote Chips - Tim Holtz Idea-ology Klej - Aleene's Always Ready Original Tacky GlueNagrzewnica Heat It Craft Tool - Ranger Foremka Warrington Framework -  Prima Re-Design Decor Mould

Dziękuję / Thank you!



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz