sobota, 29 września 2018

W krainie wspomnień


Dziś przychodzę do Was z płótnem.  Utrzymanym w stylu vintage z nutką sentymentu.
Przy użyciu odlewów i metalowych ozdób stworzyłam kompozycje. dodałam moje ulubione media od DecoArt i Primy.

Today I’m here with a bit sentimental, vintage canvas. 
I made the composition using molds and metal ornaments with my favorite DecoArt and Prima’s media.


Uwielbiam pracować z fluidami akrylowymi, które są bardzo dobrze napigmentowane. Natomiast pudry Artisan Powder  od Primy cudownie wykańczają projekty, nadając im bardzo rustykalnego szlifu.  Aby uzyskać efekt postarzania dodałam na krawędzie i delikatnie przetarłam maskę tuszem Archival.

I really enjoy working with acrylic fluids because of their incredible pigmentation. Prima’s Artisan Powders are great as a finish touch, adding a rustic vibe to the project. Archival Ink lightly put on the edges made the whole look older. 



Cały proces tworzenia możecie zobaczyć w filmie.
You can see all the making-off process in the movie.


Ściskam / Hugs
Karolina


Użyłam/ I used








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz