niedziela, 23 września 2018

Dynia \ Pumpkin

Witajcie!

Kończy się wrzesień i zaczyna się jesień. Czas na wprowadzenie odrobiny jesiennego klimatu.
Dlatego dziś mam dla Was mixed-mediową dynię. 

Hello!

September ends and autumn begins. It's time to introduce a bit of autumn climate.
That's why today I have a mixed-media pumpkin for you.


Mój projekt rozpoczęłam od pomalowania dyni ze styropianu czarnym gessem.
Następnie ułożyłam kompozycję z metalowych dodatków, mchów i gazy. 

I started my project by painting a pumpkin made of foamed polystyrene. I used a black gesso for that.
Then I composed a composition of metal additives, mosses and gauze.



Na żel medium przykleiłam tu i tam proszek 3D oraz kulki 3D.

I glued the powder 3D and  balls 3D here and there on the medium gel.


Na koniec pomalowałam całość farbami od Finnabair.

At the end I painted the whole with paints from Finnabair.


Użyłam: / I used:

Farba Akrylowa - Art Alchemy Sparks   Farba akrylowa - Art Alchemy Opal Magic (nowa paleta)   

Zestaw - Patina Paste Set - Finnabair - Prima   Wosk - Art Alchemy Opal Magic - Finnabair - Prima

Czarne gesso - Renesans   Białe gesso - Renesans   Å»el 3d Heavy Body Mat - Renesans

Chrobotek Reniferowy 10g   Mech curly moss 25g   Chrobotek Reniferowy 10g

Liść metalowy – brąz   Kwiatek metalowy 2 - brąz   Wykrojnik - The gear area - ScrapMan

Proszek 3d - Gruboziarnisty - Pentart   Kulki 3d - Małe - Pentart

Pozdrawiam :) / Hugs :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz