piątek, 6 lipca 2018

Wire project - by Kasia

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was delikatny i raczej "ubogi" w media projekt. Chciałam w nim pokazać jeden ze sposobów na użycie tuszy Distress Oxide (użyłam kolorów - Walnut Stain, Peacock Feathers i Fossilized Amber). Są naprawdę świetnym produktem do tworzenia kolorowych teł. Wystarczy użyć aplikatora i nanieść na wybraną powierzchnię tusz, najlepiej w kilku kolorach, bo doskonale się łączą, tworząc miękkie przejścia. Ja chciałam osiągnąć delikatny, akwarelowy efekt i jasne kolory, popsikałam więc potuszowane tło wodą.
Aby coś więcej działo się w tle pracy, odbiłam kilka stempli czarnym tuszem Archival.

Hey!
For today I made for you a delicate and rather "poor" of media project. I wanted to show one of the ways to use the Distress Oxide inks (I used colors - Walnut Stain, Peacock Feathers and Fossilized Amber). This is a really great product for creating colorful backgrounds. Just use the applicator and apply on the selected surface, preferably in several colors, because they combine perfectly, creating soft transitions. I wanted to achieve a delicate, watercolor effect and bright colors, so I sprayed the inks with water.




Całą kompozycję tworzy niewiele dodatków, warstwy ułożyłam głównie z kart z zestawu Tima Holtza, a centralnym elementem jest malutki drewniany tamborek, opleciony metalowym drutem. Z drutu uplotłam też małe motylki, które dodatkowo ozdobiły odbitki stempli.
Ostatnim "dodatkiem" są czarne chlapnięcia tuszem akrylowym, dzięki którym mój projekt nabrał tego ostatecznego charakteru. 

The whole composition made just a few add-ons, I composed layers mainly with Tim Holtz cards, and the central element is a tiny wooden hoop, braided with metal wire. I also braided the small butterflies from the wire.  The last "addition" are black acrylic ink splashes, thanks to which my project took on this final character.






Użyłam: / I used:


Tusz Distress Oxide - Peacock Feathers Dodatki Collector Cards Layers - Tim Holtz Drut metalowy - szpulka 10mTamborek drewniany 10cm Klej - Aleene's Always Ready Original Tacky Glue Nagrzewnica Heat It Craft Tool - RangerGąbki do mini aplikatora (20szt) - Ranger

1 komentarz :

  1. Genialna praca, a do tego forma zdjęcia jeszcze bardziej podkreśla urok pracy.

    OdpowiedzUsuń