wtorek, 28 listopada 2017

Wróżkowy parasol / Fairy umbrella

Hej,
Niedawno eMKa prezentowała cudną jesienną damę. A mi jak zawsze po głowie chodzą wróżkowe wizje. Nie mogłam pozwolić by jesienna dama mokła w deszczu. Dlatego przygotowałam dla niej parasol.

Hi,
Recently, eMKa presented a wonderful autumn lady. And I always have fairy tales in my mind. I could not let the autumn lady wet in the rain. So I prepared an umbrella for her.


Ozdobiony wieloma dodatkami, przybrał barwy złotej jesieni. Kolor uzyskałam przy pomocy akwareli Renesans (Indian yellow, Cadmium Red Light, Magenta Lake). Całość pokryłam białym gesso przy pomocy suchego pędzla.

Decorated with many additions, it has acquired the colors of the golden autumn. Watercolor paints by Renesans let me get the color (Indian yellow, Cadmium Red Light, Magenta Lake). I covered the whole by dry brush with white gesso.


Parasolka w całości została porośnięta mchami. Drobne koraliki imitują kamienie.

The umbrella was completely overgrown with moss. Small beads imitate stones.


Wróżka jako osoba nie znająca naszych zwyczajów i przedmiotów z pewnością kolekcjonuje różne niezwykłości. Dlatego jej parasol został ozdobiony strzałą, filiżanką a nawet żarówką.

Fairy as a person who does not know our customs and objects certainly collects various unusualities. So her umbrella was decorated with an arrow, a cup and even a light bulb.


Nie mogło też zabraknąć dodatków z foremek, które w każdej mediowej pracy są świetne do budowania kompozycji.

Also molds could not be missing - in every media work they're great for building compositions.


Na koniec przy pomocy mgiełki lindy's dodałam nieco cieni. Następnie całość przetarłam Inką Gold by praca nabrała blasku.

Finally with the help of lindy's mist I added some shadows. Then I rubbed the Inka Gold to make the work shine.


Użyłam: / I used:

Inka Gold 62,5g - Stare Srebro (909) Akwarela w kostce 1,5ml - Renesans Foremka - Mała żarówka Foremka - 2 Piórka - Pentart Kulki 3d - Małe - Pentart Proszek 3d - Gruboziarnisty - Pentart Żel 3d Heavy Body Mat - Renesans Białe gesso - Renesans Farba akrylowa - Art Alchemy Metallique Mech curly moss 25g Chrobotek Reniferowy 10g Metalowe kółko - brąz Metalowy trybik - 2,5 cm - wzór 2 Filiżanka metalowa - brąz Czajnik metalowy - brąz Żarówka metalowa - brąz Duża metalowa strzała - brąz Latarnia metalowa - brąz Mgiełka - Starburst - Lindy's Stamp Gang 

3 komentarze :

  1. Świetny ten parasol! :) Ma jesienna dama na pewno nie będzie już mokła ;)

    OdpowiedzUsuń