środa, 29 listopada 2017

Szklana rama / Glass frame

Cześć wszystkim!!!
Dziś mam dla Was szklaną ramkę.
Na samym początku mojego mixed media, marzyłam o takiej ramce.

Hi everyone!!!
Today I have for you glass frame. 
At the beginning  my mixed media, I dreamed of such a frame.


Ostatnio szukam różnego tła i nowego zastosowania produktów.
Otwieram umysł na nowe możliwości i style.

Recently searched for different backgrounds   and application of products.
I open my mind to new possibilities and styles.


Użyłam  moje ulubione farby  Art Alchemy Metallique od Finnabair.
Dzięki farbom możesz  w prosty sposób  stworzyć coś niezwykłego.
Uwielbiam ich blask, konsystencję i jakość.

I used again  Art Alchemy Metallique frome  Finnabair.
With paint, you can easily create something unusual.
I love their brilliance, consistency and quality.


W tym projekcie postanowiłam pobawić się embossingiem na gorąco. 
Efekt bardzo wzbogacił tło jak i kompozycje 

In this project I decided to play hot embossing. 
Embossing enriched background and compositions.


Ściskam/ Hugs,
Karolina
  
  Użyłam: / I used:


Art Alchemy - Metallique:

Deep Waters, 

Emerald Green,  
Steampunk Copper
Light Patina




Dragon's Eye
Plum Preserves 




 




 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz