środa, 22 listopada 2017

Gościnnie / Guest Designer: Wuwu

Cześć, mam na imię Wiola. W sieci "ukrywam się" pod pseudonimem WuWu. W scrapowym świecie jestem od roku i wciąga mnie on coraz bardziej. Prowadzę bloga: http://zatokawspomnien.blogspot.com/ oraz fanpage https://www.facebook.com/zatokawspomnien/, które stopniowo zapełniają się różnorodnymi projektami. \

My name is Wiola. But „I hide” under the nickname WuWu. I'm in craft world over one year and this magic world takes me more and more. I lead a blog http://zatokawspomnien.blogspot.com/ and fanpage: https://www.facebook.com/zatokawspomnien/, which is gradually filled with my various projects.


Listopadowe, długie wieczory to idealny czas na odświeżanie wakacyjnych wspomnień i ich utrwalanie. To też postanowiłam zadbać o cudowne wspomnienia z podróży i przygotowałam pamiątkową paletę z ceramicznym talerzykiem, zakupionym przy jednej z pięknych bośniackich cerkwi. A że cerkiew to miejsce, gdzie złoto wiedzie prym, w takiej też stylistyce chciałam utrzymać otoczenie dla tej pamiątki. Paleta błyszczy się i mieni wszystkimi odcieniami złota. Przełamałam ten złoty blask wakacyjnym błękitem nieba:) Za sprawą ozdób i dodatków chciałam również oddać charakter i nastrój tego miejsca. Czy mi się to udało, dajcie proszę znać:)

Long, november evenings is the best time to refresh our holidays memories and to keep them. So, I decided to take care about wonderful memories from my travel and I made the painting palette with ceramic plate, bought near to one of the beautiful bosnian church. Because of in that church the most important color is gold, I wanted to give my palette this style. The palette shines with all shades of gold. I broke the golden glow adding of vacation blue sky. Thanks to embellishments and chipboards I wanted to give mystery mood of this special place. Did I succeed? please let me know :)



Bazę mojego projektu stanowi drewniana paleta malarska. Po oklejeniu jej stronami starej książki i papierem z motywem nut, całość pokryłam białym gesso. Po wyschnięciu, w wybranych miejscach, nałożyłam wzór przez maskę oraz pastę pękającą. Następnie dodałam koloru tworząc niebieskie tło i pochlapałam je obficie kawą, która często u mnie gości:) 

A base of my project is wooden painting palette. First I sticked on the palette the old book page and sheet music and next I covered it by the white gesso. When the palette has dried I've applicated modeling paste through the stencil and cracle paste. Next I added the color to make blue background and than I splashed it with a lot of coffe.




Kolejny krok, to tworzenie kompozycji, w której wykorzystałam również piękną, starą serwetkę. Długo walczyłam z sobą, żeby ją pociąć:) Tekturki potraktowałam najpierw shiny powder Antique Gold, co nadało im cudownego, delikatnego złotego blasku.

My next step was the composition I used old, beautiful doily. It was really hard for me to cut it:) On the chipboard I put shiny powder Antique Gold, it made them so delicate, bright and shiny.



Po ułożeniu kompozycji i upewnieniu się, że wszystko dobrze się trzyma, dodawałam metaliczny wosk Aged Brass oraz Inkę Gold turkusową, uwypuklając ornamenty powstałe dzięki masce. Na koniec całość ozłociłam farbką Gold Glitter. Jest naprawdę świetna i można ją śmiało stosować zamiast brokatu. Na pracy widoczne pozostają jedynie złote, mieniące się opiłki. 

Last step after arranged the composition, was applicated the metallique wax Aged Brass and turquoise Inka Gold and application randomly Gold Glitter paint. This paint is really awesome, you can use it instead ordinary glitter. On your project remain visible only golden, shimmering filings.


Z wielką radością przyjęłam zaproszenie do gościnnego projektowania dla Retro Kraft Shop i mam nadzieję, że choć w małym stopniu udało mi się Was nieco zaskoczyć i zainspirować. 

With truly pleasure I accepted invitation to be guest designer in Retro Kraft Shop and I hope that although I surprised you a little bit and inspired you.


Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie 

Thank you very much and Greetings


Użyłam: /I used:

Mech curly moss 25g Biała koronka 3 Fimo Air Light White 125g Foremka - Trzy różne ramki Liść ażurowy 5,4cm - brąz Liść metalowy 5,4cm - brąz Ażurowy metalowy motyl - brąz Serwetka podłużna metalowa - brąz Duża serwetka metalowa okrągła - brąz Szklane mikrokulki 10g Drut metalowy - szpulka 10m Szpulka drewniana 1,5x1,9cm Buteleczka z korkiem 2x4cm Kora brzozy 10x10cm Wosk - Art Alchemy Antique Brilliance - Finnabair Białe gesso - Renesans Papier ozdobny - nuty 50x75cm Inka Gold 62,5g - Turkusowy (922) Farbki Pearl and Glitter - 13arts Proszek Rainbow Color - 13arts Crackle Paint - DecoArt

2 komentarze :

  1. Oh how incredible is this! The golden highlights give such a sense of majesty! I am so inspired. Thank you, Autumn

    OdpowiedzUsuń