sobota, 22 października 2016

Wideo Retro Tutki: Retro zegar / Video retro Tutorials: Vintage clock





Witajcie. Dzisiaj mam tutorial, gdzie zagospodarowałam sobie plaster drewna i postanowiłam zrobić z niego stojący zegar. Stojący dlatego, bo przecież nie chodzi. :)
Na moim filmie zobaczycie, jak w tempie po prostu ekspresowym działa medium do spękań, które możecie zakupić w sklepie Retro Kraft Shop. Jest ono bardzo proste w użyciu, nie drogie i co najważniejsze daje gwarantowany efekt nawet przy braku wiedzy na temat preparatów do spękań.
Mam nadzieję, że filmik pomoże Wam podjąć decyzję o zakupie. Dla mnie to must have :)

Hi All. Today I have a tutorial on how to make a clock on a piece of wooden base. Unfortunately, it is not going to work, but still can be a brilliant decoration for your home. In the video you'll see how fast the crackling medium I used works. It is easy to use, affordable and most importantly, it always guarantees the effects you expect, even if you have little knowledge of crackling media. I hope this tutorial will help you make a decision to buy it. For me it is a must have!








Użyłam / I used:
 Weathered Wood 59ml - DecoArtKaboszon przezroczysty okrągły 8mm Wykrojnik - Weathered Clock - Bigz - Sizzix
  Media Fluid Acrylics - Titan Buff - DecoArtZestaw napisów XXL - Create art - SnipArt Glossy Accents 59ml

     Media Fluid Acrylics - Raw Umber - DecoArt  Gesso białe - Maimeri Acrilico 200ml Ptaszek żywiczny

Antiquing Cream - Patina Green - DecoArtKwiatek metalowy 2 - brąz Naklejka kaboszon epoksydowy 1 cm 10 szt.

Metalowy trybik 2 - brąz Klucz metalowy 4 - brązPicket Fence Distress Spray Stain

Tusz Archival - Jet Black

pozdrawiam
hugs
Aga Baraniak





1 komentarz :