środa, 29 lipca 2026

Bibliotekarze - post journal cards

 


Cześć 

Dziś mam dla Was jako inspirację post journal cards w nieco większym rozmiarze, ponieważ bazą do niech stały się tła z dodatków do wycinania Alchemy of Art z kolekcji In The Library. Wiem, że pewnie dla was ważniejsze są elementy do wycinania ale ja nie mogłam się oprzeć wykorzystaniu tych pięknie skomponowanych teł. Mimo, że są one pięknie skomponowane znalazłam miejsce na parę dodatków z kolekcji, które jeszcze bardziej podkręciły klimat starych bibliotek pełnych zapachu starych książek. 


Hi 

Today I’ve got a post for you featuring journal cards in a slightly larger size, as they’re based on the backgrounds from the Alchemy of Art cut-out add-ons in the ‘In The Library’ collection. I know that the die-cut elements are probably more important to you, but I couldn’t resist using these beautifully composed backgrounds. Although they’re beautifully composed, I found room for a few extras from the collection that really brought out the atmosphere of old libraries filled with the scent of old books. 















W projekcie wykorzystałam/ I Used 






Pozdrawiam Renata z Fabryki Dobrych Nastrojów 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz