piątek, 10 marca 2023

Dekor z jaskółkami / Home decor with swallows

 

Witajcie :) 

W ramach przerwy od steampunkowo-rdzawych projektów,  trochę z tęsknoty za wiosną
mam dziś dla Was dekor z ptaszkami. Bazą mojej pracy jest hdf od Artistiko, a te cudne jaskółeczki  znajdziecie na papierze ryżowym AB Studio (No. 1151). 

Hello :) 

A little longing for springtime decided to make myself a little brake from rusty and steampunk projects and created home decor with birds. Base for my work is Artistiko's hdf, and these beautifull swallows  you can find on AB Studio decoupage rice paper no. 1151. 






Tył pracy oraz ramkę ozdobiłam przy pomocy szablonu Stamperii oraz pasty modelującej.  

Back side of the decor and frame as well were decorated using Stamperia's stencil and modelling paste.



Pracę postarzyłam patyną, dodałam  trochę złotego wosku na brzegach i kokardkę z wstążeczek Old Fashon Ribbons. 

Whole piece was altered Stamperia's patina, some  gold wax on the edges. Added some embellishments and bow using Old Fashion Ribbons. 
 


W pracy wykorzystałam / Used: 










Pozdrawiam / Regards 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz