środa, 16 listopada 2022

Świąteczna dekoracja

 Cześć, tu Asia Szczurowska Łapkodzieło

W zeszłym roku zrobiliśmy sobie rodzinną sesję fotograficzną i w tym roku postanowiłam wykorzystać nasze zdjęcia do świątecznych prac.

Wybrałam bazę od Artistiko, papiery od Alchemy of Art, ramkę od Finnabair, kilka mediów oraz zimowych dodatków i zabrałam się do tworzenia

Hi, Asia Szczurowska is here.
Last year we made a family photo session and I decided to use our photos for Christmas projects.

I chose a base from Artistiko, papers from Alchemy of Art, a frame from Finnabair, a few medias, winter accessories and started to create.



Ramkę pomalowałam czerwoną farbą akrylową. Użyłam szczecinowego pędzla, dzięki czemu powstała mi delikatna faktura, którą wyciągnęłam przy pomocy złotego wosku.

I painted the frame with red acrylic paint. With a bristle brush, I created a delicate texture. I used a gold wax to made them more visible.


Na duże kółko przykleiłam dwie warstwy papieru i na nich oparłam swoją kompozycję.

I glued two layers of papers onto a large circle.


Ramkę z odlewu pokryłam złotym woskiem, oraz dodałam trochę czerwonego akcentu przy pomocy płynnej farby akrylowej.

I covered the cast frame with gold wax and added a little red accent with liquid acrylic paint.


    
Działacie już w świątecznej tematyce?
Do you already create Christmas themed projects?

Kreatywnego dnia,
Have a creative day,


Użyłam/ I used:


 
 
 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz