środa, 19 października 2022

LO

 Cześć,

Jeśli masz ochotę zrobić LO w stylu vintage, ale nie możesz znaleźć odpowiedniego zdjęcia, to mamy dla Ciebie rozwiązanie - gotowe zdjęcia od firmy Dixie kraft.

If you want to create a vintage LO, but don't have a vintage photo, then we have a solution for you -  photos from Dixie kraft.

Jedno z takich zdjęć zainspirowało mnie do stworzenia tego LO.

One of these photos inspired me to create this scrapbooking page.


Wybrałam papier i dodatki, które pasowały  do obrazka kolorystycznie jaki i tematycznie. Papier pokryłam przeźroczystym gesso, aby podczas mediowania mi się nie pofalował. Nałożyłam wzór przez maskę i przy pomocy color glow dodałam kolory. 
 Stworzyłam kompozycję przy pomocy dodatków papierowych i tekturowych.

I chose the paper and another elements that matched the image. I covered the paper with a clear gesso to secure the paper. I applied a pattern through the stencil and added colors using color glows.
   I created composition using paper and cardboard elements.



Na koniec dodałam błysk przy pomocy pasty golden dragon.

Finally, I added some sparkle with golden dragon paste.





Kreatywnego dnia,

Have a creative day,




Użyłam:
I used:

 
 
 
 
 





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz