piątek, 1 lipca 2022

Magiczny wpis do Art Journala / Magical Art Journal Page

 Cześć, Tu Asia Szczurowska z Łapkodzieła :) Cieszę się że mogę Was inspirować w najbliższym czasie.

Na swoją pierwszą inspirację przygotowałam wpis do art journala. 

Tło stworzyłam przy pomocy stempli różnych producentów. Cześć odbitek powstały przy użyciu czarnego tuszu, a część przy pomocy białego pudru do embossingu.

Piękne kolory w tle stworzyłam używając liquid acrylics. Farby te są matowe po wyschnięciu. Aby uzyskać błysk, dodałam do nich proszków color glow. Pomieszałam proszek w kolorze zbliżonym do koloru farby i nałożyłam w kilku miejscach.

Miałam ochotę na więcej blasku, dlatego położyłam pastę Phoenix. Na koniec przykleiłam ważkę z zestawu dodatków do wycinania Lost in Time. 


Hi, Asia Szczurowska is here:) I'm glad I can inspire you in the near future.

For my first inspiration, I prepared art journal page.

I created the background with stamps from different brand. I used black ink and white embossing powder.

Beautiful colors in the background were created using liquid acrylics. These paints are matte after drying. To get a shine effect, I added color glow powders to them. I mixed the powder in a color similar to the color of the paint and applied it in several places.

I wanted more shine, so I put Phoenix Paste on a page. 

Finally, I glued the dragonfly from the Lost in Time cutout kit.








Użyłam / Used:




 

 

 
 
 
 
 
 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz