środa, 8 czerwca 2022

Kotwica / Anchor (kurs / tutorial)

 


Nie jest tajemnicą, że uwielbiam morsko - marynistyczne klimaty.
Dziś mam dla Was małą dekorację w klimacie morskim, która prawdopodobnie
ostatecznie wyląduje na okładce jakiegoś albumu lub notesu, jeszcze nie zdecydowałam. 
Projekt powstał na bazie małej ramki Artistiko. 

There's no secret that I love a marine - nautical mood. 
Today I'm sharing a small nautical home decor which probably will end up
as a focal point of an album or a journal cover, haven't decided yet. 
The project was made on a small Artistiko frame base.




Poniżej kurs krok po kroku:

Find below a step by step tutorial:


1. Przykleiłam dekory z trybików na ramkę HDF, docięłam je równo z ramką, 
dzięki czemu jeden pasek wystarczył mi na całą ramkę. 

I glued the gear border to the HDF frame, cut it evenly to the frame edges 
so only one stripe of gears was enough to cover the entire frame. 

2. Pokryłam całość białym gesso oraz dwukrotnie białą farbą. 

I covered the frame with white gesso and two layers of white paint. 

3. Tylną część ramki pomalowałam białym gesso oraz dwukrotnie białą farbą. 
Trzeba zaczekać aż całkowicie wyschnie lub przyspieszyć proces nagrzewnicą. 
Kiedy plecki były już całkiem suche, nakleiłam washi tape w równych odstępach zostawiając pasek o tej samej szerokości co washi, pomiędzy nimi. 
Można też użyć taśmy malarskiej ale ja miałam tylko szeroką, 
która się nie nadawała do tak małej powierzchni. 

The back part of the frame was covered with white gesso and two layers of white paint. 
It's important to let it dry completely or speed the process with a heat tool. 
When the surface was dry I applied washi tape leaving even stripes uncovered. 
You could also use a paint tape but mine was too wide for such a small surface. 

4. Paski pomiędzy taśmą pomalowałam czerwoną farbą i gdy zaczynała schnąć, 
delikatnie oderwałam taśmę. 

I painted the uncovered stripes with red paint and while it was drying 
I gently take off the washi tape.


5. Ostatecznie tło było dla mnie nieco za czyste więc postarzyłam je nieco 
brązowym żelem do antykowania oraz trochę pochlapałam 

Since the background was too clean for me, I applied brown antiquing gel 
and splattered it a bit. 

6. Ramkę również potraktowałam rozwodnionym żelem postarzającym, 
żeby nabrała nieco głębi.

The frame was also treated with brown antiquing gel to make it look deeper. 

7. Kotwicę pomalowałam białym gesso oraz granatową farbą, 
po wyschnięciu przetarłam białym pudrem antycznym. 
Całość skleiłam i delikatnie posmarowałam woskiem w kolorze białego złota. 
Na końcu dodałam napis wycięty z arkusza przezroczystej folii.  

I painted the anchor with white gesso and a deep blue paint, 
when it was dry I applied some thin layer of white antique powder.
 I glued everything together, touched with a white gold wax and added a sentiment. 


Produkty ze sklepu:


  


 








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz