poniedziałek, 23 maja 2022

Pudełko z uchwytem

 Lubię pudełka, a ty?
Ozdobione cieszą oko , do tego można w nich przechowywać swoje skarby.
Podejrzewam, że to pudełko zapoczątkuje serię kolejnych w moim domu.

Moje pudełko ozdobiłam wyciskami z foremki i zaworem jako uchwytem.
Całość pomalowałam inpasto, na wieczko przykleiłam papier ryżowy, przez maskę nałożyłam pastę strukturalną, wykończyłam fluidami i matowym woskiem.


I like boxes, do you?
Decorated, they pleases the eye, and you can store your treasures inside. 
I’ve got a feeling,  that this box will initiate a series of more in my house.

I decorated my box with molds and a valve as a handle.
I painted the whole thing with Impasto paint and I used rice paper on the lid, I applied a structural paste through the mask and finished with fluids and matte wax.









Użyłam :






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz