poniedziałek, 11 kwietnia 2022

Vintage'owa kartka - jajko / Egg shaped vintage card

Witajcie 
 
Dziś mam dla Was nietypowe karteczki w kształcie jajka w stylu vintage.
Doskonale nadają się do przekazania życzeń wielkanocnych albo
jako załącznik do wielkanocnego prezentu . 
Do stworzenia kartek użyłam papierów Craft O'Clock . Po docięciu papierów, delikatnie postrzępione krawędzie dodatkowo postarzyłam tuszem Distress - Vintage Photo.  W kompozycji użyłam między innymi wstążeczek Old Fashion Ribbon oraz kilku dodatków florystycznych ze sklepiku. 


Hello 

Today I have for You an egg shaped cards in vintage style. They are perfect for easter wishes or as an add to easter gift.  To create cards I used the Craft O'Clock papers. After cutting papers to the base , all edges were disstressed and inked Vintage Photo Disstress ink. Also  I used ribbons from Old Fashion Ribbons and some floristic accessories . 
 











 





Użyłam / Used













Pozdrawiam!/Regards!  












1 komentarz :