środa, 23 marca 2022

Wiosenna złota kurka / Spring golden hen

 Witajcie 

Mam dzisiaj dla Was wiosenno-świąteczny dekor ze złotą kurką. Powstał na hdfkowej bazie od Artistiko. 
  W kompozycji wykorzystałam odlewy z foremek Primy, kilku tekturek z trybikami, metalowych kwiatków oraz napis hdf. Użyłam nowych wosków od Finnabair (Sepia i Soot), z którymi świetnie mi się pracowało. W kontrze do matowych wosków użyłam metalicznych i perłowych pigmentów (mika)  oraz wosków metalicznych. 


Hello

Today I want to show you a spring-easter home decoration with golden hen. To create it I used  egg base from Artistiko. The composition was created with castings from Prima Marketing molds, few chipboard cogs metal embellishments and hdf spring sentence.  I applied new Finnabair waxes - sepia and soot, which I had a great time to working with. Contrasted with matt waxes I used mika powders and gold metallic wax. 











Wykorzystałam / Product used









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz