piątek, 11 lutego 2022

Asemblaż z sercem / Assemblage with heart

Witajcie ! 
 Dziś przychodzę do Was z projektem mixedmediowym, wielostrukturowym i pełnym rdzy. 
 Mój Asemblaż to projekt, o którym myślałam od dawna. Po części jest to projekt z myślą o nadchodzących Walentynkach. 
 
Hello ! 
Today I have for You mixed media project very rusty with a lot of structures. 
Assemblage is a kind of project I've been thinking about for a long time. It’s partly a project for the upcoming Valentine's Day.  


Baza to pudełko po słodkościach, zagruntowane czarnym gesso. 
Strukturki zrobiłam przy pomocy folderów do embossingu, tektury falistej i past: pękającej i drobnoziarnistej. 
 Do stworzenia kompozycji użyłam lamp elektronowych, wycisków z masy lekkiej z foremek Stamperii i Primy, hdf'kowych trybików od Artistiko, fluidów i wosków metalicznych od Finnabair oraz farb akrylowych. 

 The base is a candy box(sweets were delicious by the way) primmed with black gesso. 
I made the structures using embossing folders, corrugated cardboard and pastes: cracked and fine-grained. 
 I used to create a composition electron tube bauble, castings made with light mass from Stamperia and Prima molds, hdf gears from Artistiko, Finnabair’s media and acrylic paints.
















Użyłam / Used: 





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz