poniedziałek, 31 stycznia 2022

Pudełko vintage ze złoceniami / Vintage style box with gilding

 Witajcie ! 

Bardzo się cieszę że mogłam dołączyć do zespołu projektantów Retro Kraft Shop. 
Moja pierwsza inspiracja to pudełko w stylu vintage ze złoceniami, w technice decoupage. 


Hello  ! 
I am very glad that I could join the Design Team of Retro Kraft Shop.
My first inspiration is a decoupage wooden box with gilded decor on top. 





Pudełko ozdobiłam przy pomocy papieru ryżowego Stamperii oraz odlewu z foremki Prima Marketing. Część wieczka pudełka oraz dekor dodatkowo zostały pozłocone płatkami złota Pentartu. 

 Box was decorated with Stamperia's rice paper and resin casting from Prima Marketing mold. 
Both mold decor and sides of top of the box were decorated using Pentart gold flakes. 
 





Pudełko postarzyłam pastą postarzającą Pentart oraz farbą Liquid Acrylic Finnabair
. Efekt patyny zrobiłam przy pomocy farby akrylowej z zestawu do efektu patyny Pentartu. 

Box was altered with Pentart antique paste (bitumen) and Finnabair's Liquid Acrylic paint.  Patina effect was achived by using one of acrylic paint from Pentart patina set.  



Na sam koniec dodałam kilka metalowych ozdób: nóżki i rączkę przy wieczku oraz chwościk.

To finish my box I added some metal embelishments and tassel. 




Użyłam /  Used: 






Pozdrawiam ! 

Regards !











Brak komentarzy :

Prześlij komentarz