poniedziałek, 9 listopada 2020

Moonlight - księżycowe pudełko

 Hej, ja też przychodzę do was z projektem po "przejsciach". Odnalazłam w swoich rzeczach pudełko, które ozdabiałam lata temu i postanowiłam je zalterować z odrobiną magii. Zaczęłam od pokrycia całości dwoma warstwami czarnego gesso, a następnie przykleiłam odlewy z żywicy - księżyce oraz kwiatki. Zabawa zaczęła się przy kolorowaniu, do którego podchodziłam kilka razy i zwyciężyło połączenie niebieskiego i magenty.

Hi, I come back today with the project after some "damages". In my stash, I found a box that was decorates years ago and I decided to alternate it with a little magic. I started with covering it with two layers of black gesso, then glued resin castsings - moons and flowers. The fun began with coloring, I approached to ich several times and the combination of blue and magenta won.








pozdrawiam,

 



           Żel 3d Heavy Body Gloss - Renesans          Białe gesso - RenesansWosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz