piątek, 3 lipca 2020

Use your wings - mixed media baner

Cześć!
Dzisiaj pora na mój kolejny projekt. 
Postanowiłam przygotować mediowy baner, wykorzystując czarne gesso jako bazę.
 Używając różnych past do efektu rdzy, past strukturalnych i męskich tekturek,
 zrobiłam industrialne i zardzewiałe tło.
 A wspaniałe kolory uzyskałam dzięki świetnym mediom od Finnabair - farby Opal Magic, woski i proszki miki.
Na koniec dodałam moje ulubione ozdoby od Tima Holtz'a.

Hello!
Today is the time for my next project.
I decided to prepare a mixed media baner, using black gesso as a base.
  I made an industrial and rusty background using various rust pastes, structural pastes and men's chipboards.
 And I got wonderful colors thanks to great media from Finnabair - Opal Magic paints, waxes and mica powders.
 At the end, I added my favourite embellishments from Tim Holtz.










Użyłam: / I used:

Texture Paste - DecoArt   Czarne gesso - Renesans   Białe gesso - Renesans   Masa pumeks - Renesans   Texture Sand Paste - DecoArt   Żel 3d Heavy Body Mat - Renesans   Farba Rusty - Viva Decor   Mikrokulki szklane - 13arts   Mikrokulki szklane D2 - 13arts   Proszek 3d - Gruboziarnisty - Pentart   Kulki 3d - Małe - Pentart   Farba akrylowa - Art Alchemy Opal Magic (stara paleta)   Wosk - Art Alchemy Antique Brilliance - Finnabair   Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair   Mika Mica Powder - Finnabair Art Ingredients - Prima - PRZEDSPRZEDAŻ   Pasta pozłotnicza - Renesans   Ażurowe Tło - Kwadraty - SnipArt   Tło zegarowe - SnipArt   Trybiki i zębatki XXL - SnipArt   Trybiki i zębatki XL - SnipArt   Dekory proste z trybikami - SnipArt   Śruby i wkręty MDF - SnipArt   Quote Chips - Tim Holtz Idea-ology   Dodatki Paper Dolls - Tim Holtz   Transparent Wings - Tim Holtz Idea-ology    Tusz Distress Mini - Walnut Stain   Sznurek 2,5mm - szpulka     Aplikator do tuszów - Ink Blending Tool - Ranger  Tacka na sypkie elementy - Bead Funnel Tray     Klej - Aleene's Always Ready Original Tacky Glue   Szklana mata - Tim Holtz Glass Media Mat     Nagrzewnica Heat It Craft Tool - Ranger - PRZEDSPRZEDAŻ        

Miłego dnia!/ Have a nice day!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz