czwartek, 23 kwietnia 2020

Okładka Art Journala w Rdzy/Art Journal Cover with Rust Video Tutorial

Hej hej!
Od dłuższego czasu próbuję zrobić podejście do art journalingu.
Kiedyś probowałam, wyszło kiepsko i jakoś się zniechęciłam.
Posiadam jednak kilka art journali, więc może to dobry czas, by spróbować raz jeszcze.
Swoją przygodę zaczęłam od okładki, takiej jak lubie by zachęcała mnie do sięgania po journal.
Dużo rdzy, zębatek i ta cudowna ośmiornica od Mitform..

Hey hey!
I have been trying to approach art journalism for a long time.
I tried it once, it turned out bad and somehow I got discouraged.
However, I have several art journals, so maybe it's a good time to try again.
I started my adventure with a cover such as I like to encourage me to reach for the journal.
Lots of rust, gears and this lovely octopus from Mitform ..







Jeśli ciekawi Was jak powstał ten projekt to serdecznie zapraszam na video tutorial.
If you are interested in how this project was created, I invite you to the video tutorial.




Wykorzystałam:
I used:


Miłego dnia!
Have a nice day!

Reniferove

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz