środa, 11 marca 2020

Patynowy Banerek Pełen Kwiatów/Patina Banner Full of Flowers

Cześć, jestem Iwona i jestem uzależniona od foremek.
Tak powinny się zaczynać praktycznie wszystkie moje posty, ale dzisiaj mój projekt skupia się głównie na odlewach i pastach do efekty patyny.
Czasem lubię robić takie proste projekty, gdzie głownie skupiam się na pokazaniu efektu danej pasty, a nie na budowaniu warstw.
Na banerku stworzyłam bukiet kwiatów i pokryłam pastami do efektu patyny.

Hi, I'm Iwona and I'm addicted to molds.
This is how practically all my posts should start, but today my project focuses mainly on casts and pastes for patina effects.
Sometimes I like to do such simple projects, where I mainly focus on showing the effect of a given paste, and not on building layers.
I created a bouquet of flowers on the banner and covered it with patina pastes.








Ściskam !
Hugs!



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz