niedziela, 27 października 2019

Nowa foremka / New mould

Nowe zakupy trzeba przetestować. Nie zastanawiałam się długo by moja nową foremkę z Prima Marketing wypróbować.

New purchases need to be tested. Without wondering for long, I decided to try my new mold from Prima Marketing.


Moja prosta kompozycja składająca się z odlewów, buteleczek i metalowych elementów znalazła się w shadow boxie. Kolor zawdzięczam tuszom alkoholowym. Tekstury wydobyłam przy pomocy gesso i suchego pędzla.

My simple composition consisting of castings, bottles and metal elements was placed in a shadow box. I owe the colour to alcoholic inks. I extracted the texture using a gesso and a dry brush.


Do roślinnej kompozycji pasowały mi papierowe laleczki Tima Holtza. W zasadzie pasują one wszędzie.

I liked Tim Holtz's paper dolls to match the floral composition. In fact, they fit everywhere.


Całą pracę pochlapałam białym gesso.

I splashed white gesso all over the project.



Miłego dnia! / Have a nice day!


Użyłam:/ I used:
Wskazówka_6.1_STE Buteleczka z korkiem 1,3x2,5cm Buteleczka z korkiem 2x4cm SkrzydÅ‚a - Prima Vintage Mechanicals Foremka Cherry Blossoms -  Prima Re-Design Decor Mould Dodatki Paper Dolls - Tim Holtz Tusz alkoholowy Adirondack Alcohol Ink - Teakwood Tusz alkoholowy Adirondack Alcohol Ink - Stream

1 komentarz :