niedziela, 15 września 2019

Barwienie metalu tuszami alkoholowymi.


Witajcie !
Dziś stworzyłam dla Was puszkę, którą ozdobiłam stemplami
 i elementami metalowymi od MitForm. 
Całość oblałam tuszami alkoholowymi. Żywość i intensywność kolorów oczarowała mnie. Muszę Wam powiedzieć, że to czysta magia i każdy da sobie radę z tuszami. 

Welcome ! 
Today I created a can for you, I decorated it with stamps and metal elements from MitForm. 
I failed alcoholic inks. The vividness and intensity of colors of alcoholic inks charmed me. 
I have to tell you that this is pure magic and everyone can handle it with ink. 


Przygotowałam dla Was krótki filmik z barwienia metalu. 
Proste prawda?
I invite you to a short video of metal coloring. Simple right?


Szczegóły / details;







Użyłam/ Used:













Brak komentarzy :

Prześlij komentarz