czwartek, 13 czerwca 2019

Alterowana ramka w stylu Vintage / Vintage style altered frame

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was alterowaną ramkę w stylu vintage.
Stworzyłam ją dla kogoś wyjątkowego.
Ozdobiłam ją moimi ulubionymi dodatkami - dziewczynką z zestaw Tim'a Holtz'a Paper Dolls, metalowymi elementami, oraz materiałowymi kwiatami.
Zobaczcie co jeszcze znalazło się na mojej ramce.

Hello!
Today I have for you an altered frame in a vintage style. 
I created it for someone special.
I decorated it with my favourite accessories - girl from Tim Holtz's Paper Dolls set, metal elements and material flowers.
See what else is on my frame.











Użyłam: / I used:

Białe gesso - Renesans   Żel 3d Heavy Body Mat - Renesans    Proszek Rainbow Color - 13arts   Szklane mikrokulki 10g   Proszek 3d - Gruboziarnisty - PentartSizal - 30g   Dziurki od kluczy - SnipArt   Arkusz naklejek z angielskimi napisami - His&Hers - 13artsDodatki Paper Dolls - Tim HoltzLiść metalowy 5,4cm - brązSerwetka podłużna metalowa - brąz 4   Serwetka metalowa okrągła - brąz 3   Puder do embossingu - Frantage Embossing Enamel - Aged Ivory - Stampendous   Puder do embossingu - Princess Gold - Ranger   Tusz Distress Mini - Vintage Photo              

 Miłego dnia! / Have a nice day!
:)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz