środa, 27 lutego 2019

A little bit of everything

Znacie to uczucie kiedy przychodzi do Was paczka jeszcze ciepłych nowych przydasi i nie wiecie od czego zacząć? Ciężko powstrzymać się od użycia wszystkiego na jednej pracy! Bardzo się starałam i wyszło mi to tak ;) 

Do you know the feeling when a box of new shiny stuff arrives, and you don't know where to start? It's hard to not use everything on one project! I did my best and it worked out like this ;)


Bazę z MDF pomalowałam przy pomocy dwóch kolorów Impasto. Kiedy całość wyschła użyłam nowej pasty Finnabair - Unicorn i nałożyłam ją przez maskę 13arts.

I painted the MDF base with two Impasto colours. When it dried up I used a new Finnabair paste - Unicorn and applied it through a 13arts mask.


Kiedy moja tekstura przeschła, rozpoczęłam układanie kompozycji. Pomalowane czarnym gesso elementy z nowych formek Finnabair przykleiłam za pomocą gel medium. 

When my texture dried up, I started arranging the composition. I glued the new Finnabair mould elements painted in black gesso with a gel medium. 


Kiedy praca wyschła chwyciłam się za piękne woski. Wybrałam dwa kolory i przy pomocy pędzelka nakładałam je na przemian.

When the work dried up I grabbed the beautiful waxes. I chose two colours to alternate applying them with a brush.


Prawda, że pięknie się mieni?

It shines beatutifully, isn't it?


Na koniec oczywiście musiałam pracę nieco pochlapać. I przykleić napis, który powie o tym co mi w duszy gra.

At the end, of course, I had to splash a little. And glue on the inscription, which will bare my soul to you.




Kreatywnego dnia!


Użyłam:/ I used:

Naklejki - Clippings - Tim Holtz Pasta - Art Extravagance Effect Paste - Unicorn - Finnabair - Prima Wosk - Art Alchemy Metallique - Finnabair (nowa paleta) Foremka - Cogs & Wings - Finnabair - Prima Foremka - Stars & Moons - Finnabair - Prima Foremka - Mechanica - Finnabair - Prima
Farba Impasto - Finnabair Art Alchemy

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz